Tuesday, May 3, 2011

I love them

Salam.

Hello Hello Hellooo.

=p =p =p

okay, saja mengada -.-'


Syaft, Farra, Myra, Nunu. I heart you all <3

In this life, of course la kita ada kawan kan? Even xramai, mesti ada a few yg betul2 ngam dgn kita. Ever since I enter 5002 (my hostel room), we just clicked immediately ! I love them oh super duper much. When I'm happy, they will make my day happier. Memang tak sah kalau tak gelak dengan diorang ni satu hari. Pecah perut, lenguh pipi ! And, masa susah pun, they are always there too. Sharing the tears together. Sayangg korang banyak banyak and ketat ketat gitu ! I hope we'll stay best friends forever okay ?

* Lap lap korang shangaittt ! <3
                                              Besties till the world collides,
                                                                                                       Myra



4 comments:

  1. si cantik ! hee. saya jenguk sini dan follow sekali. terima kasih sebab follow kite ye ;))

    ReplyDelete
  2. oh thank youuuu dear. okay, slalu la jenguk kat cni ye ;DD

    ReplyDelete
  3. haha, sila la joinnn. ;) pgl nama fafa ey?

    ReplyDelete